Alla inlägg under augusti 2011

Av Helena - 23 augusti 2011 21:17

Denna tavla hittade jag på loppis för 20kr. Jag har så svårt för att hitta tavlor, men denna föll jag för =) Men vart den ska sitta är mitt problem =)

  



Av Helena - 21 augusti 2011 20:46

Mat för hela slanten! 

Mums med dessa goda kantareller som stektes med  förska kryddor, chili, citron och vin!

 

Sedan blev det;

    

Nybakat bröd med:

Basilika. Parmaskinka. Mozarella.

  

Pestopasta
Ungsbakadkyckling med örter.
  Röra med soltorkade tomater och vitlök.


Såklart måste man ha en efterrätt också!

       

        

Kaffe och vanilj pannacotta.
Vit chokladbakelse.

/Helena   

Av Helena - 21 augusti 2011 20:35

Igår hade jag en mysig middag med mina systrar och deras respektive och barn. Gott och mysigt!

 

       


  







Av Helena - 17 augusti 2011 19:07

Älskar detta halsband, kan användas till allt!



/Helena     

Av Helena - 16 augusti 2011 21:07

Det var en så god middag på Herrgården vi var på, och såklart fullt med fart med kollegorna. Vi har åkt fyrhjuling, provat bågskytte och lerduveskytte med laser. Så roligt och avkopplande, så nu känner vi oss laddade inför hösten och vi har hunnit med mycket som ska göras innan terminen startar.


 

Vackra blommor.

 

 

Bordet där vi drack kaffe.

 

      

 


 


Av Helena - 16 augusti 2011 20:45

Hemkommen från en mysig tripp till en herrgård med jobbet! Massa mys och god mat, skratt och äventyr! Helt slut, men så fin miljö, man blev så avslappnad!

 

/Helena    

Av Helena - 14 augusti 2011 18:36

Såg denna otroligt söta vågen på en restaurang vi var på i fredags. Den skulle jag vilja ha hemma i mitt kök! Åh, så fin!


  

En väldigt mysig restaurang med alla de gamla detaljerna.

 

     

Litet och mysigt!

/Helena

Av Helena - 14 augusti 2011 18:24

Idag har vi rullat badboll :) Det var så fruktansvärt roligt och snurrigt! Skrattade så tårarna rann. Känns som det var en bra julklapp som jag gav till Hjärtat mitt <3

 

  Det fina värdebeviset.

 

Snurrigt värre! Det var riktigt roligt.  

 

/Helena

Presentation


Helena, heter jag. Som älskar att pyssla, klippa, klistra, laga mat och bara vara med mina vänner och min familj.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards